Česky English Deutsch Pусский

Trendy v e-mailové komunikaci s důrazem na empatii

Informace o kurzu

Cenazdarma
Délka7 hodin
LektorIng. Jana Ondříčková, dipl. ek., MBA
Ing. Jana Ondříčková MBA pracuje jako lektor, poradce a kouč už cca 20 let. Zároveň je jednatelkou poradenské a vzdělávací společnosti Centrum manažerského rozvoje, s.r.o., která úspěšně pracuje v mezinárodních projektech pro nadnárodní korporace.

Trendy v e-mailové komunikaci s důrazem na empatii

 Profesionální písemná komunikace – jasná, stručná, stylisticky a gramaticky správná – patří k základním atributům úspěšnosti, a tím i konkurenceschopnosti společnosti v „boji o zákazníka“.

·     Komunikujete s kolegy a klienty převážně e-mailem a potřebujete, aby Vaše zpráva byla ve všech směrech profesionální (gramatika, stylistika, kompozice)?

·     Chce si ověřit znalosti gramatiky a seznámit se s novinkami jak ve stylistice, tak úpravě a kompozici?

·     Potřebujete e-mailem výstižně informovat, motivovat, přesvědčit či vyjednávat (informační text, nabídka, reakce na zprávu)?

·     Přemýšlíte často nad stylistikou a hledáte vhodná slova, obzvlášť když máte napsat empatickou odpověď na negativní či náročný text (odmítnutí žádostí, zamítací dopisy, reakce na stížnosti…)?

 

Obsah kurzu:

·     Novinky a trendy v e-mailové komunikaci (normy, pravidla)

·     Specifika a prohřešky stylistiky

·     Kompozice různých druhů textů

·     Nejčastější chyby a novinky v gramatice

·     Strategie, psychologie a empatie v písemné komunikaci

 

Účastník se naučí - dozví:

·     jak vypadá a co zahrnuje norma na úpravu písemností

·     jak profesionálně napsat různé druhy textů

·     jak pracovat s textem, aby splňoval pravidla úpravy, bezchybné gramatiky a brilantní stylistiky

·     jak reagovat na stížnosti a konfliktní situace (vzorec 4V)

·     jak sdělovat negativní zprávy a zvládat agresi či pasivitu v e-mailu

·     jak empatii začlenit do psaného textu

 

Cíl:

Cílem semináře je naučit všechny zájemce psát e-maily gramaticky správně, stylisticky vhodně a s dokonalou úpravou dle aktuálních norem. Dále pak s lehkostí vytvářet text (e-mail, dopis), kterému adresát bude nejen rozumět, ale bude obsahovat i prvky empatie a dokonalého zákaznického servisu.

 

 

 


VUT Design

© 2000-2021 Institut celoživotního vzdělávání VUT v Brně
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno

SOUHLASÍM
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.