Česky English Deutsch Pусский

Moderní výukové metody aneb jak být dobrým učitelem - webinář

Informace o kurzu

Cenazdarma
Délka5 hodin - webinář
LektorIng. Dagmar Kožinová
vystudovala ekonomii a řadu let působila jako manažerka obchodních týmů. V současnosti se nadále věnuje poradenství v oblasti obchodu a marketingu, ale rovněž i osobnímu rozvoji. Díky studiu psychologie jsou jí blízká také témata z této oblasti. Je lektorkou, koučkou a mentorkou v otázkách týkajících se ženství, zejména ve vztahu k ženské proměnlivosti, ale i sebepřijetí a sebelásky. Založila projekt Ženské cykly. Rovněž se věnuje tématu rozchodů. Vede ojedinělé rozchodové rituály. Učí lidi podívat se na svůj rozchodový příběh novým pohledem, poučit se, přijmout ho, odpustit sobě i druhému a s láskou jej pustit. Je autorkou knihy Deník probuzené ženy.

Moderní výukové metody aneb jak být dobrým učitelem - webinář

Webinář

Jedná se o plnohodnotnou variantu semináře, kdy Vás lektor provází živě po celou dobu výuky, je k dispozici pro dotazy a diskuzi.
Probírané učivo vidíte přes screen lektorovy obrazovky.

Online variantu kurzu můžete absolvovat odkudkoliv se standardním připojením k Internetu. V dostatečném předstihu Vám bude zaslán postup, jak se připojit.

Webinář proběhne v prostředí ZOOM (není třeba mít nainstalovanou aplikaci - spustíte i bez instalace).

 

Workshop nejen o výukových metodách. Dnes už totiž nestačí jen připravit přednášku a tu odpřednášet. Doba si žádá změny. Nejen zapojení kritického myšlení, ale hlavně studentů. Výhodu dnes může mít líný profesor, který nechá práci na studentech a tím zajistí, že si odnesou z výuky daleko víc než z “klasické” přednášky.

Řekneme si taky, proč je dobré řešit problémy, používat kreativní myšlení, kooperativní styl výuky, brainstorming a učit studenty v “životních” situacích.

Taky si vysvětlíme, kdy si studenti odnesou z výuky nejvíc a jak funguje proces zapamatování a zapomínání. Prostor pro zvážení svých vlastních výukových metod.

Workshop o tom, jak si svoji učitelskou práci více užívat, jak se prostě stát lepším učitelem. Krátké zamyšlení nad smysluplností této práce a základem pro učitelskou profesi.

Každý učitel může mít své priority a svůj systém práce. Může jinak přistupovat ke svým studentům, ale i výuce. Jak najít svůj osobní styl? Jak v žácích podporovat zvídavost a aktivitu? Kterou inteligenci je dobré při výuce využít? Stačí IQ? Nebo je potřeba PQ a EQ? Budeme si taky povídat o tom, že dnešní studenti jsou prostě jiní.

Mimo to si odpovíme na otázky:

Co je vlastně to nejdůležitější? Předat informace? Naučit nějakým dovednostem?

Čas, kdy se můžete zamyslet a vylepšit svoji profesi.

 


VUT Design

© 2000-2021 Institut celoživotního vzdělávání VUT v Brně
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno

SOUHLASÍM
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.