Česky English Deutsch Pусский

Jak se asertivně prosadit a jednat s osobnostmi (náročnými klienty)

Informace o kurzu

Cenazdarma
Délka7 hodin
LektorIng. Jana Ondříčková, dipl. ek., MBA
Ing. Jana Ondříčková MBA pracuje jako lektor, poradce a kouč už cca 20 let. Zároveň je jednatelkou poradenské a vzdělávací společnosti Centrum manažerského rozvoje, s.r.o., která úspěšně pracuje v mezinárodních projektech pro nadnárodní korporace.

JAK SE ASERTIVNĚ PROSADIT A JEDNAT S OSOBNOSTMI (NÁROČNÝMI KLIENTY)

Víte, že asertivita je zdravý vyvážený způsob komunikace a chování? Umíte se prosadit, „prodat“, říci „NE“, komunikovat s různými (pasivními, agresivními) osobnostmi? Máte pocit, že mnozí kolegové, klienti si asertivitu pletou s agresivitou a reagují v mnohých situacích neadekvátně? Chcete se naučit zvládat sami sebe i svoje okolí s lehkostí a profesionalitou úspěšného rétora?

 

Zveme Vás na seminář Jak se asertivně prosadit a jednat s osobnostmi (náročnými klienty).

 

Co se naučíte?

 

Program


VUT Design

© 2000-2021 Institut celoživotního vzdělávání VUT v Brně
Sídlo: Purkyňova 464/118, 612 00 Brno

SOUHLASÍM
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.